Starting over

Nu börjar jag om, på allvar! Sommaren är snart här och jag ser ut som en hög med fett. Typ. Hahaha! 

Sambovikt. Vilken jävla fiende. Hur blir jag av med dig? Jag har ju blivit av med sambon så när tänker vikten försvinna med? Svar: det tänker den inte! Fettet trivs på mig, är en fettmagnet typ. Ne, nu tänker jag fan kasta bort dig en gång för alla. Vi är inte vänner så låt mig va, släpp mig, jag vill inte veta av dig! Har bättre förutsättningar än någonsin så denna gången tänker jag lyckas! 

Började dagen med ett glas vatten och ett piller, sen åkte jag till jobbet och åt frukost där, ca 350 kcal. Som ni fattar var det ingen nyttig frukost direkt, usch på mig! Men sen promenerade jag hem från jobbet ca -270 kcal. Så ligger ändå ganska bra till, hittills. 



Magen kurrar, men jag känner ingen hunger eller sug efter mat. Mina piller funkar bra.. 



Kommentarer
Postat av: Little J

Welcome back !! :D Haha

Klart, detta ska bli vårat år ju!! <3<3

2012-03-21 @ 16:53:10
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0