appar

Asså jag måste verkligen ta ner blogg.se appen. Inte suttit vid en dator på hela helgen så har inte kunnat blogga. Eller snarare inte tänkt på att göra det via telefonen fast jag velat skriva av mig lite.. 

Idag har jag inte ätit så bra:
Frukost: Havredryck, ca 160 kcal

Lunch: två tredjedelar av en wallenburgare, lite mos, sås och sylt, till detta läsk. Tänkte att jag var för hungrig för att bry mig om vad jag åt men sen visade det sig att jag krypt min magsäck så jag fick knappt i mig nått. Var sjukt pinsamt att slänga MASSA mat på jobbet..

Mellanmål: 2 mackor med lätta och 2 ägg. ca 300 kcal

Middag: kycklingsallad med annanas, ost, vitöksås och bröd. 

Övrigt: 5 rutor choklad



USCH fetto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0