oj då!

Kom på nu att jag glömt blogga idag. Men har haft fullt upp hela dagen med jobb och massa fix hemma. Maten har väl gått så där, inte ätit några dåliga saker (utom 2 dl cola då, suck) men ätit lite för mycket kalorier tror jag, dagen är ju inte slut än liksom.. Men jag sov typ inget i natt och har vart vaken och aktiv sen 04.00 i morse så de är kanske inte så konstigt att jag ätit en del? 

Aja, matdagbok kommer upp om ett tag så får ni avgöra sen ;) 

Konstigt nog på riktigt bra humör ikväll fast jag är supertrött! Måste vara den underbara musiken i öronen och timmen jag senderade i solen på balkongen som åstakommit detta, men jag klagar inte! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0